Friday!

Goda nyheter! Flickan som försvann är nu funnen. Man vet inte varför flickan försvann från familjen, familjen vill inte uttala sig om det. Vilket är förståeligt. Men jag är glad att hon är tillbaka till sin familj iaf :)

Det är fredag och jag är så glaad, yay :D! Ikväll blir det utgång med tjejerna, det ska bli kul, hoppas jag! Den här klubben faller mig inte riktigt i smaken... tror jag iallafall, har ju aldrig festat där, men har gått förbi ett par gånger och musiken är inte riktigt my style. Men det är ju olika djs varje helg så vi får se. Man har ju hört mycket om denna klubb, väldigt omtalad, så nu är det upp till bevis.

Idag ringde en av mina handledare mig och frågade om jag var intresserad av ett arbetsuppdrag nu på måndag. Det är ett nytt jobb thank god! Men det är bara en dag så det känns ju lite surt. Aja. På onsdag får man iaf lönen :) Jag har ju jobbat 5 dagar under juli månad bara, så det blir väl kanske 2000kr om ens det. :/ 

Nu ska jag duscha och försöka tagga till inför kvällen. Kl 8 möter jag upp tjejerna. I know lite tidigt, men det är gratis inträde innan 21.

Hörs sen bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0