Att inte veta vad man vill

Sitter här på min säng och har låten Love the way you lie av Eminen ft Rihanna på repeat. En ny låt som snabbt blivit populär runt om i världen. Detta är inte en låt som jag egentligen brukar go for men den är riktigt bra tycker jag, riktigt djup, och själva låten förmedlar så mycket, smärta, kärlek, hat, så mycket emotions på en och samma gång. Love it!

Snart är där jobbdags igen, och jag får major ångest när jag tänker på det :'(. Om jag fick välja skulle jag sluta redan idag, men det går ju inte :'(. Jag har kommit fram till att det här jobbet inte är något för mig. Det här jobbet har också bevisat för mig att pengar verkligen inte är allt. Man tjänar hur mycket som helst, men jag mår inte bra av att jobba där. Men nu är det ca tcå veckor kvar sen kan jag sluta. Ångest :(.

På senaste tiden har jag tänkt väldigt mycket på min framtid. Fler och fler vänner till mig ska nu åka bort och studera. Jag har kanske 3 vänner som kommer vara kvar här under de 3 kommande åren. De andra åker till usa och england, skottland och andra ställen för att ta sina examen. Jag är glad för deras skull samtidigt som jag är väldigt avundsjuk. Man önskar ju att man också kunde veta exakt vad man ville plugga och exakt vad man vill bli. Då hade allting varit så mycket enklare. Nu under höst tänker jag bara läsa en kurs, just för att jag inte vågar hoppa på något yrkesledande. Hatar att inte veta vad jag vill.

Har spenderat mycket tid med storesyrran på sistonde då både hon och jag varit lediga från jobbet. Idag kollade vi på film. Why did I get married hette den. Mycket bra och rolig film, en sådan som får en att tänka. Det finns tydligen en Why did I get married 2 som jag bara måste se. Kanske tar och ser den imorn.

Nu ska jag sova, försöka iallafall. Man kan ju nästan tro att jag lider av insomnia, helt sjukt vad jag sovproblem. Det regnar ute så det kanske får en att sova lättare. Undrar om hösten redan är här? Sommaren varade i kanske 1 månad högst! Aja nu ska jag lägga mig och sluta babbla. Bye, kära blogg!

p.s. Mitt hår har växt ca 3-4cm sen jag tappat en massa. Det var väl under februari månad som mitt hår var som värst. Det är fortfarande ojämnt, men det växer måste jag säga och det verkar må bra nu. My hair is getting healthy again :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0