Övernaturliga fenomen - its real!

Har inte skrivit på några dar ser jag. Har varit busy som fan. Ska försöka att skriva minst 4 inlägg per vecka. Det borde jag hinna med. Inte så mycket som har hänt, skolan som vanligt. Igår fick jag en utskällning av Ursula då hon sa att mitt rum bör städas vilket den faktiskt bör göra så jag ska ta mig i kragen och ta tag i det idag. Dessutom ska jag också hinna tvätta håret. Jag och en kompis ska nog åka till en kyrka idag också...ja, jag vet det är lördag, men det är faktiskt för ett skolarbete. Det ska bli rätt intressant.

Btw, min moster och min syrra berättade för mig att spådomsmässan ska vara igen, denna gång ska det vara nångång i början av oktober. Jag blev så himla glad när jag fick höra detta, för detta betyder att jag kommer få ännu en chans att få kontakt med mamma igen och höra om vad hon tycker och tänker. Jag är så glad att det finns medium i vår värld, annars hade jag alltid kunnat få kontakt med henne. Jag var så otroligt skeptisk till det här i början, till övernaturliga fenomen, men nu har jag fått det bekräftat att det faktiskt är på riktigt. Jag har ju skrivit om den tidigare händelsen på spådomsmässan i ett annat inlägg här på bloggen där jag berättar allt i detalj om vad som hände. Jag orkar inte berätta allt igen men det jag kan säga är att jag aldrig träffat dessa kvinnor i mitt liv, de var främlingar för mig, men ändå så stämde ALLT in på det dom sa.
Så nu ska jag spara pengar inför detta, lite pricy är det ju, men värt det!

Love u mom, always and forever <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0