Nu är det slut på veckan, det är dags för...

fredagsmyyyyys! Haha den reklamen är ju fan klockren. It's friday ya'll och jag är på topp humör. Hela denna vecka har gått sjukt bra tycker jag. Det går bra i plugget och livet flyter på som det ska. Allting är bara allmänt bra just nu. Då menar jag också inklusive situationen hemma. Nu när syrran är här så äter jag ordentligt och får ordentlig sömn. Jag är mer aktiv på lektionerna och gör läxor varje dag. I'm proud of myself, hoppas att det fortsätter såhär! I torsdags provade vi förresten studentmössor. Det blev som jag skrev tidigare, namn skola och år på mössan. Jag beställde storlek 57, det passade mitt huvud bäst. Studentmössor är faktiskt riktigt snygga (=

Idag ska jag inte festa, fastän det faktiskt är en fest som äger rum i Sollentuna idag. Men nä, jag pallar inte. Jag har världens träningsvärk i benen efter gympan igår och är inte så speciellt fest sugen. Måste ändå upp tidigt imorn för att jag ska på en Amnesty föreläsning. Det ska bli skitkul och intressant. Denna gång kommer det handla om abort och mödra dödlighet.

Tänkte berätta lite om en skit irriterande sak angående Ursula. Jag kommer ihåg när syrran inte var här, då det bara var jag Ursula och pappa hemma. Jag var jämnt och ständigt ledsen och arg över att vi ALLTID skulle äta middag sent. När jag säger sent så menar jag typ 22-23 tiden. Ursula brukade alltid börja laga mat vid 9-10. Detta led till att jag, som oftast vaknar runt 6-7 på morgonen för att hinna till skolan, alltid var trött och seg på lektionerna. Varje dag ville jag bara åka raka vägen hem och sova. Jag klagade på detta hela tiden och bad pappa berätta det här för Ursula. Ändrade hon sina laga-mat-sent vanor tro? Nej det gjorde hon inte! Skit irriterande!
Nu när jag och syrran lagar mat tidigt och sedan sover tidigt har Ursula helt plötsligt börjat göra detsamma.
Jag tror att detta är det mest irriterande i irriterandets historia! Just att hon nu lagar mat tidigt, tyder ju på att hon faktiskt kan laga mat tidigare än vad hon gjorde förr, men ändå så vägrade hon att göra det.
Tror inte det finns en mer irriterande människa än henne på denna jord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0