Barndomsvännerna <3

Har precis blivit klar med en hemuppgift. Observera att klockan är 00:30. Kunde faktiskt blivit färdig tidigare men jag är perfektionist när det kommer till skrivuppgifter.

Idag var det ingen annat än skolan men ändå en rätt så chill skoldag. Slutade klockan 14 och vid kvart i tre träffade jag några kompisar i stan för att ta en shoppingrunda och sedan fika. Detta är vänner som jag inte träffat på ett låångt tag och har känt dem sen låångt tillbaka, så allt blev så himla trevligt. Att bara få träffas igen och prata ut liksom, det behövdes verkligen. Jag köpte en mascara för 165kr, lite pricy, men enligt min vän skulle den tydligen vara jättebra och både skapa volym och längd.

Jaja, ska tvätta bort sminket nu and then i'm off to bed.
Natti Natti =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0