Speciell dag imorgon

Stress stress och återigen stress! Det är allt jag har att säga. Har skitmycket att göra, hur ska jag hinna med allt?!! =(

Imorgon är det prov som gäller kl 8.20 på morgonen. Gud vare med mig säger jag bara! Har pluggat, men vet inte ifall det är tillräckligt. Känns inte som det.... =/ . Så länge jag får VG så är jag glad.

Imorgon är det också fredag, men inte blir det fredagsmyys, det blir istället fredagspaarty! :D
Festen som jag har längtat efter länge nu är finally här. Det är en speciell dag och det ska firas! Alla kommer vara där, och när jag säger alla så menar jag verkligen alla! Och jag måste se perfekt ut! När jag säger perfekt så menar jag verkligen perfekt = flawless! Jag ska raka benen, fixa håret perhaps lockar, sminka mig på bästa sätt, ha sexiga high heels, jag ska bli riktig sexy mama helt enkelt ;)
Åh, det ska bli så kul, och jag ska dansa arslet av mig! Och hoppas på att det finns nåra cuties på festen as well.
Jag är dock lite rädd att jag förväntar mig för mycket. Tänk om festen blir en riktig flopp? Jag säger bara, the party better be worth it, för biljetterna var skitdyra!
Imorgon blir en intressant dag =)

Jaja, nu måste jag verkligen sova, ska upp halv sex! Nighty nighty (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0