Skin break-out!

Haha kollade min statistik nyss. Jag har typ inga läsare längre. Hade rätt många innan sommaren men eftersom att jag inte bloggade nått då så förlorade jag många av dem. Men men, det gör mig inget faktiskt, det är rätt skönt det.
Jag har nu höstlooov och det känns as najs och as skönt. Men samtidigt inte, för mängden läxor och uppgifter som ska göras gör mig deprimerad. En hel del med projektarbetet (intervjua folk), en hel del med historia, NO, SO och svenska. Lite religion också. Gud, help me!

På senaste tiden har jag varit väldigt trött och inte haft nån ork för något alls. Jag vet ej ifall det beror på att jag slutat dricka Blutsaften, för den tog slut. Men den hjälpte mig verkligen. Jag har dock fått typ ett eksemutbrott över hela ansiktet, halsen och lite delar på kroppen typ armarna och knäväcken. Idag när jag vaknade var jag alldeles torr och svullen på en del ställen, dessutom kliade det a whole lot. Jag har ju alltid haft allergiproblem och eksem. Men när jag äter något förvärras mitt eksem. Jag vet inte vad det är som jag har ätit.. när jag tänker tillbaka så kan jag verkligen inte komma på något som skulle kunna orsaka detta. Min syrra hade nångång lagt in soya i någon gryta, men det var dock ganska längesen. Jag börjar misstänka att det kan vara antingen det, eller Blutsaften. Blutsaft innehåller en massa grejjer som jag nog skulle kunna vara allergisk mot fast som jag inte själv vet om. Verkligen synd om det är så, för Blutsaften helped me tons. Jag tänker fortsätta med Blutsaften men om saker och ting inte blir bättre så blir det tyvärr bye bye Blutsaft. :(

Det är söndag och jag fick min mens igår. Min mensvärk imorse var hemsk! Ville bara ligga i min säng och dö! Usch hata mens! Men thank God for Ipren :)

Jag har ganska mkt planerat denna hötslovsvecka. Träffa några vänner som jag inte sätt på länge, gå hem till en kompis för at jobba på ett arbete, halloweenfest på lördan, och plugg plugg plugg! Vi får se om mer saker dyker upp, men på något sätt hoppas jag ej det, för har så mkt plugg!

Ok, I'm out now. Ska nu continue to read som blogs. And perhaps take a pill, mensvärken kommer kicka igång igen snart känner jag. Så Ipren, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0