Min mobil :@ :'(

Idag vaknade jag vid kl 11:00. Det var så otroligt skönt att sova ut!!! Jag har bara gjort en läxa hittils, labb rapporten. Men nu är den iaf klar och skickad in till läraren. Nu tar jag en liten paus men ska strax börja igen.
Glömde att berätta om en incident som skedde i tisdags. Åh, jag är så jävla sur :@.
På tisdag morgon skulle jag iväg för det där projektarbete ärendet. När jag väl stod vid busshållsplatsen märkte jag att jag glömde mobilen hemma. Fan tänkte jag!! Men jag tänkte att det inte var någon idé att springa tillbaka hem och hämta den för jag ville verkligen inte komma försent till detta. Didn't want to look bad. Så jag sket i mobilen och tog bussen istället and off I was towards my projektarbete-ärende. När jag sedan kommer hem går jag raka vägen till vardagsrumms bordet för att kolla om mobilen är där. Nej det var den inte, den låg i stället på soffan. (Detta tyder på att någon faktiskt tagit min mobil under tiden då jag varit borta, för att det var inte där mobilen låg i början när jag lämnade hemmet, den låg på bordet). Iaf, jag tar upp min älskade mobil från soffan, och vad får jag syn på?!
Jo, min mobil e kapport, heeeelt kapport. Knapplås fönstret kom upp hela tiden, in a rapid pace, den hade fått ryck! Det gick knappt att gå in på något, knapparna funkade inte som de skulle. Jag kände dessutom att mobilen hade fått lite vatten på sig. Vad FAN har hänt!!? tänkte jag. Ursula kommer sedan in i vardagsrummet, och säger: "Det var lillesyrran som lekte med din mobil."
Jag vet inte vad det var som kan ha hänt under tiden då jag var borta till min älskade mobil. Någonting säger mig att det var Ursula som gjorde detta, men att hon skyllde på lillesyrran. Och ifall det nu var lillesyrran som lekte med mobilen, varför tog hon då inte bort mobilen ifrån henne? ... Asså min lillasyster kan inte ens krypa! Det skulle vara omöjligt för henne att ställa sig upp på båda benen, ta tag i bordet och få tag i mobilen. Att en mobil blir så pass mycket förstörd av en bebis som henne är omöjligt. Det måste ha varit en stor skada som orsakade detta. Allt jag vill just nu är att få veta vad som hände, I want the truth, i detalj, annars kommer jag att begära en ny mobil. Det tycker jag att jag får lov att göra eftersom att det inte var jag som orsakade skadan.
Min mobil har dock blivit lite bättre nu. I tisdags gick det inte ens att använda mobilen, men nu går det iaf att ringa och sms:a, men den är fortfarande väldigt väldigt seg, man måste ibland trycka på samma knapp flera gånger för att komma in på något, en del knappar funkar inte alls.
Min älskade mobil som var så himla bra ='( . Jag måste prata med pappa om detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0