Kontakt med mommy <3

Vilken händelserik helg det har varit. Oj oj, i dont even know where to begin. Festen i fredags var rolig men inte så rolig som jag hade hoppats på. Jag tror att jag förväntade mig för mycket därmed blev det inte lika kul. Hade jag vetat att det skulle vara så hade jag inte gått. 280 spänn for nothing.
På lördagen därpå var det hälsomässan som gällde. Allt jag kan säga var att jag kom ut därifrån gråtandes! Då menar jag alltså glädjetårar och inget annat. Min mamma ser mig och hon är så otroligt proud över mig och mina studier. Hon tycker att jag har varit jätteduktig. Det glädjer mig verkligen. Jag brukar aldrig få beröm!
Hon nämnde också att jag snart blir 18 och det året kommer bli mitt magiska år, precis som jag också tycker att det kommer bli. No more dependent on daddy's money! Hon sa också att hon tyckte att det vore bäst ifall jag tog sabbatsår efter studenten och jobbade. Hon inser att jag är för trött för studierna och att jag behöver en paus från det. Jag känner exakt så! Är så himla trött på schoolwork! Känner en sån stor lättnad över att hon känner likadant som mig. Nu vet jag vad hon tycker och tänker. Det var mycket mer som hon nämnde under vår lilla privata seans men jag hinner inte ta upp allting. Vi spelade iallafall in alla seanser denna gång så allt är inspelat ;) Nu kan vi bevisade detta för pappsen som inte tror på sånt.
Vi gick idag också (söndag) men mamma kom aldrig fram, istället kom morfar fram och mosters kompis. Medium kan alla bestämma vilka andar som ska komma fram, utan dem bara sluter sig till andra sidan och den som kommer fram kommer fram. Är fortfarande helt chockerad och imponerad att detta faktiskt funkar, men jag är glad att det funkar ändå. (:

Nu är det washing dishes som gäller! Sedan sova och imorgon skola. Ingen plugg gjort under helgen - ångest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0