Höstlovet rullar på

Det är nu torsdag (01.09) och mer än hälften av höstlovet har redan gått. Ångeest att tiden går så fort!
Igår gjorde jag ett viktigt ärende för mitt projektarbete *stolt*. Shit, vad nervös jag var. Fattar inte varför egentligen =/ Ibland kan jag bara bli så himla nervös för sådant som man egentligen inte ska vara nervös för. Irri!
Sedan detta lov startade har jag inte pluggat någonting alls, (ifall man bortser från projektarbets-ärendet) ..ångest igen! Men jag ska fan ta tag i det imorn, jag måste, har så mycket just nu. Jag börjar dessutom bli lite tveksam över mitt projektarbete. Kommer jag verkligen klara av det här? Det är ganska klurigt, och det kommer bli svårt att sätta ihop allt och göra det riktigt bra. Jag behöver motivation.
Idag så fikade jag i ca 4 timmar med några gamla vänner. Åh vad jag gillar dem, de är så sköna! Man kan alltid få nya vänner med tiden, men de här tjejerna, dem kommer att kvarstå!
På lördag är det halloweenfest som gäller. Jag var inte så taggad inför det i början. Men jag har lyckats få fram en riktig skön halloween outfit som är både snygg och klockren och detta gör mig glad och hypad för denna halloweenfest. Vi får se how it goes.

Nu hade jag tänkt tvätta bort sminket och gå och lägga mig. I have a long plugg-day ahead of me! Nighty night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0