Fake interview

Valde att skriva ett till inlägg eftersom att det inte blir så kul när inläggen blir alltför långa.
Så det jag skrev om ovan var i princip allt det jag gjorde förra veckan. Blev väldigt kortfattat måste jag säga, cause there were a number of things that happened at the organisation, the party for our family friend and the stand-up comedy place som inte skrevs ner här på bloggen, men very interesting things som skedde may I tell you ;D !
Men men, nog om det och mer om denna vecka. Det är tisdag idag och idag är det första gången på länge som jag egentligen kan ta det relativt lungt. Visst jag har en massa att göra men det är inte ett måste att göra allt idag. Fick reda på att mitt preliminära omdöme i religion är VG. Alltså, kommer jag någonsin att få ett MVG? Känns så himla irriterande! Och jag fick VG på mitt reiligions prov. Jag var 5 poäng ifrån ett MVG :@
Jag fick också ha en "fake" intervju på engelskan. Det gick åt helvete, de frågade jättesvåra frågor. Den enda enkla frågan var: berätta om dig själv, vem är du? Jag har aldrig haft svårt med att presentera mig själv men de andra frgåorna var bara för svåra och jag tror att mycket är på grund av att jag inte vet själv vad jag vill göra i framtiden. Hade jag ställt fast vid ett specifikt framtidsbeslut hade det gått mycket bättre.
Men men, gjort är gjort =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0