Blutsaft

Befinner mig just nu i paniktillstånd. Mängden läxor och uppgifter som skall göras på sån kort tid är överväldigande. Jag förstår inte hur jag ska kunna ta mig igenom det här. Jag känner mig så himla stressad. Jag vill göra bra ifrån mig, jag vill få mvg i så många ämnen som möjligt, jag vill kunna ha bra kontakt med vänner och släkt utanför skolan, jag vill kunna ha ett najs socialliv, men allt detta går inte att sammanställa på samma gång, det blir antingen eller, och jag måste alltid uppoffra något.

Idag köpte jag Blutsaft. Blutsaft är ett extra näringstillskott till de som bara är allmänt trötta, tappa "piggheten", prestation och koncentration, de som inte får i sig så mycket vitaminer och näring under dagarna och framförallt till de som saknar järn. Blutsaft rekommenderas till kvinnor, tonåringar och sånna som är fysiskt aktiva samt gravida kvinnor som ammar.
Jag tyckte att Blutsaft passade in precis på det jag behöver just nu. Speciellt nu i dessa stressiga perioder. Jag tror inte bara att Blutsaft kommer bidra till det inre men även till det yttre. Jag kommer nog skriva vad jag känt att resultat av det dagliga intaget som Blutsaft gett mig, positivt som negativt ;)

Sry för den konstiga stavningen men jag är skittrött. Jag måse gå och lägga mig nu börjar 8.20 imorn.

So long my beloved blog!
p.s Det börjar bli fett kallt nu! Hösten är verkligen här. Nästan så att jag ville ha vinterjacka idag =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0