Sunday

Det är söndag idag och jag är faktiskt inte så less på det eftersom att jag inte har skola imorgon, så jävla skönt! Men I need to study anyways... Inte mycket har hänt sedan jag skrev sist, skolan och så som vanligt. I fredas var jag på en liten chillfest hos en kompis som fyllde 19 år! Grattis till henne. Det var väldigt mysigt, vi åt skitgod mat och hennes hur var så jävla fint!! Jag tror inte hon är medveten om hur lyxigt hon har det. Hon får inte komma hem till mig säger jag bara =P Kom iallafall hem vid typ 2-3 tiden. Det är lite kul och se fulla människor på tuben. Snacka om att det är världens skillnad med hur det ser ut på dagen och på natten, shajze! Min pappa har nu börjat ge mig hans portnyckel varje gång jag ska ut och kommer hem sent. Så mycket bättre, nu kan jag komma hem utan att bli utlåst mitt i natten.

Måste bara informera att jag tycker att Ursula och pappa har blivit en aning snällare mot mig nu och klagar inte mycket alls. Kanske har dem gett upp? Kanske har dem inget att klaga på längre? Jag vet inte, men nånting är det iallafall. Syrran är ute med sina vänner, hon ska se New Moon och sedan gå på middag. Jag är här hemma med Ursula, farsan och lillesyrran. Permanentade håret idag, det behövdes verkligen, my new growth was hideous! Men aaaj vad ont det gjorde denna gång?! Tror att min hårbotten var extra känslig idag. ouch! Dessutom blev det en failure också, det blev inte så rakt som jag ville ha det, iaf inte på alla ställen.

Måste också bara informera om mängden plugg också är hideous just nu. Så hideous att jag tyvärr måste bryta mitt löfte och nog få G i ett ämne som tär på mig. Det jag sa i början, det är mycket enklare sagt än gjort.

Aja, nu ska jag dra fan. Imorn blir det plugg och fika med vänner. 

See y'all <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0