Stressig skolvecka som ej går att förklara i ord

Oj, en vecka sen jag skrev sist. Jag sa ju att denna vecka kommer bli helvetsvecka. And guess? Det blev MER än en helevetsvecka. Finns inget ord för att beskriva denna vecka. Tror att detta har varit en av de jobbigaste veckorna under mina gymnasieåren. Den har varit deprimerande som fan, inte bara för mig men för typ alla i klassen. Lärare har klagat på att vi börjar bli lata med läxorna (fastän dem inte förstår att vi har tusen andra saker att göra) och ja, jag planerar när jag skall plugga men det blir ändå en jävla hög med läxor! Det är mycket som jag har behövt lämna in sent. Och igår hade jag en presentation som hade kunnat gå mycket bättre än vad den gjorde, gjorde det lite halvdant eftersom att jag hade en massa annat, och jag satt uppe till 4 och gjorde det, så allnighter igen! Idag satt jag från kl 16 upp till ungefär 23 för att göra klart ett svenska arbete. Jag har en massa annat som no, projektarbete, so kvar att göra. Ja finner ingen tiid!
Imorn åker jag iväg på ett mycket lärorikt typ ungdomsläger och kommer tillbaka på söndag! Det ska bli kul!

Det är nu 5 månader kvar, alltså mindre än ett halvår, då blir jag 18 och då närmar sig studenten, can't wait! :D Mitt magiska år <3 (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0