Sick

I fredas blev jag sjuk, riktigt sjuk. Men jag bestämde mig för att åka på ungdomsträffen/lägret över helgen ändå. Allt gick hyfsat bra därborta men sedan på natten och morgonen mådde jag skit dåligt. Jag hade en konstant känsla om att jag ville spy, jag hade halsont, ont i både huvudet och kroppen och kände mig bara allmänt svag. Så vid 11 tiden på morgonen bestämde jag mig för att åka hem..jag som såg fram emot denna träff så mycket! Iaf under lördan och söndan när jag var hemma igen blev saker och ting värre. Det var nästan som att jag trodde att jag hade fått svininfluensan. Jag bestämde mig för att inte gå till skolan på måndan. Likaså tisdan (igår) och onsdag, (idag). Jag är så rädd attjag har missat en hel del i skolan.. visst det är bara 3 dagar, but still, i min skola är 3 dagars frånvarande mycket. Jag har iaf najjsa friends som har anteckningar åt mig. (:
Nu mår jag ia bättre, det ändå som stör mig just nu är hostan. Den är hemsk och vägrar att gå bort, trots att jag knarkar té. Jag har iaf bestämt att jag ska till skolan imorn.

Tänkte bara prata lite om lillsyrran, give a little update. Hon är jättestor nu! Hon kan stå upp själv! Och hon älskar att hoppa, fråga mig inte varför haha. Det är lite irri hur Ursula behandlar henne. Hon typ skriker på henne och klagar på henne. Hon är en bebis liksom?!! Okej om hon var ett 4årigt trotsigt barn som vägra lyssna, då kan man förstå. Men hon är en bebis. Hon förstår inte konsekvenser av det hon gör.

Nu måste jag skriva på en uppsats som egentligen skulle vara inne för en vecka sedan. Gud, den är så tråkig! Vi ska inte ens tala om plugget, det är hemskt. Det är bara en månad kvar sen är det jullov. Det är läskigt hur mycket som ska göras innan dess. =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0