Halloween

Jag kollade upp lite igår efter att jag hade skrivit om Ursula och hur jag tror hon utsätter mig för psykisk "mobbing". Det rätta ordet för detta kallas egentligen psykisk misshandel, but I was close ;P. Mycket av det som jag fann på internet stämde mycket in på det Ursula säger och gör.
Aja, jag pallar ej prata mer om det, det förstör mitt humör!

Jag var hursomhelst på halloween fest idag, eller fest och fest, det var hemmos en kompis och vi var inte så många så det blev mer som en hemmachill grej, alla hade dock klätt ut sig. Jag tycker lungt att min outfit var snyggast och den passade mig utmärkt! Jag förväntade mig värsta najsa outfits men det var kanske en eller två utav ungefär 12 som jag tyckte hade en bra halloween outfit. Resten var typ det gamla tråkiga, katt, häxa, spöke. Iaf, det vi gjorde var att vi typ bara hängde i där i hennes fina villa, med musik, snacks och allt. Sedan började folk dansa lite och sedan när vi blev lite tröttare bestämde vi att vi skulle köra sanning eller konka. Det blev mycket sexfrågor på sanning :P och på konka var det mest att man skulle ringa upp någon från klassen och säga någonting skämmit eller att man skulle ut och knacka på en dörr och också säga något skämmigt. Fick lite mellanstadiet känsla över det hela. Vi körde det rätt så länge, så länge att jag och en annan tjejkompis drog hem efter det. Många valde att stanna kvar och kolla på skräckfilm, men jag ville ej komma hem alltför sent. Festen var som en berg och dalbana, ibland skit tråkig men sedan kunde allting livas upp och bli skit kul.

Eftersom att jag inte har några portnycklar, varnade jag pappa innan jag gick till festen flera gånger att han inte skulle gå och lägga sig förrän klockan blev ett eller midnatt så att jag skulle kunna hinna hem och så att han framförallt kan gå ner och öppna för mig. Han sa att han inte skulle sova och lovade att öppna till mig så länge jag ringerpå hans mobil och berättar att jag är nere vid dörren. Vad tror ni händer när jag väl är nere vid dörren och ringer pappas mobil? Jo hans mobil är avstängd. Jag testar då att ringa på hemtelefonen. Ingen svarar. Jag ringer igen och bestämmer mig för att ringa ur många gånger som helst tills någon svarar. Han ska inte få sova när han lovat mig att han skulle vara vaken för att öpnna till mig, och jag står här utanför och fryser. Så jag ringer igen och då svarar Ursula. Jag frågar ifall jag får snacka med pappa och hon svarar att han sover. Jag frågar ifall hon kan väcka honom då. Daah! Och hon svarar tillbaka, vart är du? jag säger att jag e nere vid portdörren och hon kommer och öppnar för mig. I mean she really did not have to, det var meningen att hon skulle väcka pappa så att han kunde gå ner och öppna för mig, eftersom att det var hans skyldighet, han hade ju lovat. Det var därför jag i början sa: får jag prata med pappa.
Iaf, imorgon ska jag ta ett riktigt snack med pappa. Jag verkligen hatar när han gör såhär. Och det jag hatar mest är att han lovar saker som han sedan inte håller. Det händer inte bara just i detta fall, det händer hela tiden.

Aja, nu måste jag gå och lägga mig. Trodde aldrig i början att det skulle bli såhär mkt i detta inlägg, wow! Sorry for den dåliga stavningen, jag är så sjukt trött nu.
Nighty night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0