5:e november

Syrran fyller år imorn, värt att nämna! Jag köpte en present idag som jag tror hon kommer gilla eftersom att hon har sagt att hon vill ha det. Inte direkt något jag sklle köpt till en kompis men med syrran e det lugnt. I think she will like (:
Har haft en liten otursdag idag dock. Mitt nordea kort blev spärrat så måste beställa ett nytt kort, detta ledde till att precis skulle köpa syrran present så kunde jag ej det, det stod "medges ej". Så jag var tvungen att åka ända hem igen från stan för att grab some money from dad, och sedan tillbaka till stan för att tillslut köpa den. Skolan var jobbig och mitt hår blev kaos av vädret idag. Vädret var lika med hemskt idag. Det regnade som fan och det började fan SNÖA till och med! Det var skitkallt. Jag måste verkligen införskaffa mig en vinterjacka.

Nu ska jag beställa ett nytt visa kort. *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0