-_-

Ser att jag inte fått något svar av mina besökare, trots att det var 5 styckna som besökte igår =( . Men men, jag tänker ändå berätta det här för mina vänner.... någon vacker dag, when the time is right......någon lugn dag då vi kanske fikar eller något.... Har tänkt mycket på hur fasiken jag ska inleda alltihop?
Måste berätta en grej för er.,, jag har länge undrat över att berätta detta, för att jag varit så rädd för er reaktion,, men jag kan liksom inte hålla mig längre ... ni behöver inte tro mig, men jag vet själv vad jag upplevde den här dagen. ...
Kanske något i den stilen... det här är ju liksom inte det enklaste ämnet att ta upp.. =/

Iaf, har pluggat i ca 2 timmar nu. Har ett jättestort prov på fredag, kommer dö! Provet går ut på att analysera en engelsk dikt. Man ska använda sig av olika literary features och beskriva känslan och humöret i dikten. Dessutom ska man prata om hur strukturen i dikten är uppbygd, och också om man finner budskap och symboler i orden. Det heter iallafall Commentary writing om någon vill googla =p.

Jaja, nu ska jag nog återgå till plugget. Hade en presentation idag, shit vad pinigt det var! HATAR ATT PRESENTERA!
Det är så sjukt mycket de kommande veckorna. Jag kommer bokstavligen sitta inlåst i mitt rum som en plugghäst de närmsta dagarna. Seriöst, det är så mycket nu att många av oss funderar på att klaga!

p.s. Har märkt att besökar antalet har ökat igen. Är lite rädd för detta. Vill inte att detta ska bli någon stor blogg (i risk om att någon som kanske känner mig hittar denna blogg). Jag nöjer mig verkligen med 1-2 besökare. Behöver egentligen inte ha några alls om jag ska vara helt ärlig. Om besökarantalet ökar så måste jag kanske stänga denna blogg. Det är det sista jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0