Det skulle aldrig funka

Blev precis klar med en läxa som tog mig lite mer än 2 timmar att göra. Åh det känns så bra när man precis blivit klar med en svår läxa. Värsta lättnaden, .. men än är det inte klart med läxor, har bland annat spanska och engelska tills imorn som jag ska fortsätta med when finished blogging =).

So what have I done today? Alot of nothing är svaret. Jag vaknade klockan 11, sov om till klockan 3, helt sjukt. Sedan åt jag, surfa lite på datan, läste lite bloggar and then plugg.

Det märks verkligen att Ursula försöker bilda en relation med mig. En sådan relation då vi kan ha ett långt samtal med varandra. Jag är ju så himla kall mot henne.. inte in the sense att jag är dum! men jag brukar liksom bara säga ja, nej, tack, okej till henne, sen rullar det inte vidare, vi har liksom aldrig långa konversationer med varann.
Till exempel idag på morgonen då hon frågade hur jag hade det igår på middagen. Det kändes så himla falskt och ansträngt och onaturligt liksom. När hon sa det verkade det som att hon ville att jag skulle babbla på om kvällen, men för mig räckte det med att lé och säga att Det var kul =). Med mitt korta svar hade hon inget annat val än att bara säga Okej tillbaka. Hehe lite komiskt .. men nej jag vägrar att ha långa konversationer med henne, besides det skulle ändå aldrig funka med tanke på hur falskt och ansträngt det har varit sen hon kom.

Nu off to plugg!

p.s. jag har inte snackat med syrran på 4 dagar nu. SHIT! detta är rekord =O


Kommentarer
Postat av: stefanie

tack så mycket:D

haha nej faktiskt inte :P men vi har ju kvar hans nr så vi ska nog höra med han i helgen! kram

2009-05-04 @ 19:14:17
URL: http://ohstefanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0