Summertime

Bloggade ingenting igår. Plugget dödade mig, som vanligt! Men nu, nu äntligen kan jag pusta ut :D . Jag känner världens lättnad. Allt är över. Fick VG på historia provet btw. Det visste jag att jag skulle få. Så besviken på mig själv, jag vet att jag hade kunnat göra mkt bättre ifrån mig =/ aja.

Idag var en riktig najs dag. Solen sken som bara den, det var så varmt! Tror att sommaren är här. Fast vågar inte riktigt säga det till fullo, men vet ju aldrig med sverigeväder. Det bjöds på päronsaft och äppelpaj idag i skolan, supergott!

Jag hann shoppa lite också. Det här är inte bra. Nu MÅSTE jag sluta! Jag kan liksom inte hejda mig när jag kommer in i en affär som har fina saker till bra pris. Men det blev inga kläder idag. Det blev trå par skor, svarta klackar (bekväma är de här också thank god), jättefina svarta ballerina skor och bruna "string" tofflor som jag kallar dem. De kommer jag att behöva under resan. Sedan lite örhängen och smycken, hårband, och nagellack. Köpte också en deodrant som luktar gudomligt! Har alltid varit lite kritisk till deodranter. Blir blöt under armarna av de. Men vad ska man göra, måste ju ha en deodrant! Allt tillsammans blev ca 800 spänn, om inte mer =/. Nej gud, nu är det färdig shoppande för min del!

Btw, när jag i stan så kom det förbi ett studentflak. Tycker dem är så sorgliga these days. Bara en massa öl och fulla studenter på ett flak liksom. Dessutom häller de ölen på varandra också så de blir helt nerdränkta i öl. Det var bättre förut tycker jag. Då dem dansade runt på flaken med sina fina studentoutfits med musik på högsta volym. Så mkt roligare!

Oj blev ett ganska långt inlägg märker jag. Kanske för att jag inte kunnat blogga på två dar due to schoolwork. Men nu minsann, nu ska det bloggas! Det är fredag idag och pappa frågade om jag ville hänga med på en fest. Vi får se, känner mig ganska trött och sliten efter denna dag. Men samtidigt känner jag att jag kan behöva lite partying. Vet ej,,lutar på ett nej, men vi får se. Pappa har dessutom redan druckit så, om han är stupfull by the time we leave, så tänker jag INTE följa med kan jag säga!
Aja, ska logga ut från datan nu. So long bloggen min! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0