Stayed at home

Idag har jag varit en bad girl. Jag försov mig, vaknade kvart över 10, och gissa om jag orkade gå till skolan? Haha.. lat som jag är stannade jag hemma och sjukanmälde mig. Men mycket var faktiskt på grund av att lektionerna idag var lika med onödiga! Två lektioner som bestod av att sitta i datasalen och leta information (detta har vi gjort i ca två veckor nu) .. och tro mig, ingen letar info, snarare surfar på facebook eller youtube. Sedan var det en lektion som inte var så jätteviktig heller, nämligen svenska då det var några som skulle redovisa....verkligen inte viktigt alls att vara delaktig i detta.
Så min dag bestod av att vara hemma. Jag tvättade kläder (som verkligen behövdes) bland annat mina tvåpar vita tygskor, lite underkläder, lakan etc. Behövde inte oroa mig över att få tvättid.. det är ju ingen som tvättar kl 13 på en onsdag...Sedan blev det lite hår fixande (inpackningen, föna etc) tv-tittande och en massa mat. And as much I would like to say plugg så kan jag inte det, för då skulle jag ljuga. Jag är så dum! En hel jävla dag och ingen plugg?!!! Får damp på mig själv!..

Iaf var inne och facebook:ade lite med några vänner för att höra vad jag missat. Jag hade i stort sett inte missat någonting (predictable). Dock var det en tjej från min gamla skola som kom till min aula och sjöng. Varför, vet jag inte, men hade gärna velat se det. Hon är ju så duktig på dans och sång den tjejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0