She knows nothing about fashion

Barnkalaset var kul! Jag älskar barn..de är så gulliga och kommer alltid med roliga kommentarer. Vi hade barnkalaset ute och grillade och åt en massa gott. Kan inte förstå att min lilla sötnos är 4 år. Jag kommer ihåg när han var 2 dagar! Shit, tiden går fort ....

Uppsatsen skulle ju vara inne idag nu vid 12, det var deadline. Men vet ni vad? Jag skiter fullständigt i det! Jag är inte klar och då tänker jag inte skicka in det. Spela roll ifall jag ger in det imorgon, det är ju bara en dag efter. Huvudsaken är väl ändå att läraren får den snarast.. and he will.

Ursula kommenterade min tröja idag igen. Precis som hon gjorde innan jag skulle på Chris Brown's konsert. "Ska du verkligen ha den där?" "Den ser jättekonstig ut"  Allt jag ville var att skrika: Men hållkäften jävla kärring, jag har på mig vafan jag vill!
Den här kvinnan vet inget om fashion och mode. Det komiska är att hon verkligen tror att hon kan allt om mode.
Jag hade på mig en helt vanlig oversize tröja (som faktiskt var mammas) och hon har mage att säga så.

Jag sa ingenting tillbaka. Det ändå jag gjorde var att gå raka vägen till pappa och säga: "Titta på min tröja. Den var mammas. =) Visst är den fin?" I hopp om att Ursula skulle höra. Pappa svarade: "Jo, den är jättefin!"
Right back at ya biatch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0