Plugga-sönder vecka

Pluggade i ca 3 timmar sedan jag kom hem från plugget, och nu har jag tagit en timmes paus.... det är dags att sätta igång igen ... men tänkte ta och blogga lite först ..

Den här dagen har varit så j**** tråkig! Men kunde inte göra annat än att hålla ut och vänta tills sista lektionen var över.
Den här veckan är helvetesvecka. Helvetesvecka=Sitta-uppe-till-klockan-två-varje-natt-och-plugga. =) så ser min vecka ut, najs huh? 

Förutom på onsdag då jag ska på Beyoncés konsert - yay! :D..... Lite synd bara att historia provet är dagen efter Beyoncé, kommer inte hinna plugga =/ ... får väl göra det imorn...
Förmodlingen ska jag också se Magic System på torsdag.. är dick inte lika excited about it som Beyoncé .. visst är dem bra, men jag känner mig inte lika exalterad.

Imorgon är det rollspel i FN som gäller... måste verkligen ge gärnet och representera mitt land på det bästa sätt jag kan..
Btw, idag när jag satt och plugga som forsar Ursula in i rummet.
"Du måste städa ditt rum och du måste göra det, och glöm inte att göra det, och lämna inte kvar det" Allt som hon sade gick in i den ena örat och ut i det andra!
Jag har inga problem med att hon kommer och säger detta till mig. MEN måste hon göra det när jag råpluggar arslet av mig och inte alls vill bli störd för att jag är stressad som fan över att mitt arbete ska vara inne inom ca 1 timme och jag ligger bara halvvägs?
Bajs på henne!


Kommentarer
Postat av: Alexx

gud vad glad jag blir :D tack så mycket

Baggy jeanssen är köpta från H&M på rea för 100kr. :)

2009-05-11 @ 20:38:24
URL: http://vybz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0