Mors dag

Var som sagt i stan med vännerna. HERREGUD VAD VARMT DET VAR! Det har inte varit såhär varmt på länge! Min isglass bara smällte och smällte. Vi åt på sandy's också, jag rekommenderar verkligen deras mackor!! Mums ;)
Jag var duktig och höll mig från att shoppa något, även fast jag såg en hel del najsa grejjer. Dock köpte jag compede plåster, men det har jag behövt länge nu.

Pappa kom hem med en bukett blommor till Ursula idag för att det är mors dag. Han gjorde aldrig något sånt fin till mamma. Men han gör det till Ursula?! Herregud.....det går inte ens att jämföra Ursula med mamma. Det är skamligt!

Jaja, imorn är det back till school again, *suck* ... fast ska inte klaga, allt är ju pretty much över nu, så jag får väl räkna med chill lektioner framöver. =)
Jag börjar bli hungrig och Ursula har precis börjat med maten. Observera att klockan nu är 22:37.

Nu drar jag bloggen min. Bye!

I love you mom. You are THE BEST mom one can ever have. Love you and miss you <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0