Lite update.

Jag har märkt att jag blivit en bloggälskare. Jag läser kanske 8-10 styckna varje dag. Helt otroligt. Och varje gång blir jag lika irriterad för dålig uppdatering. Det bästa skulle vara om alla bloggare uppdaterad 5 ggr om dan. Fabulous! Men men, vi vet ju att det aldrig händer. Inte ens hos Blondinbella.

Idag var man hemma ensam igen. Pappa och Ursula gick på någon wedding anniversary, so I'm here all alone, and it feels so nice!

Resan börjar närma sig, jag är så glad. Från och med idag är det 3 veckor och 4 dagar kvar tills vi åker, in other words 25 dagar (räknade fel förra gången). Shit, thats nothing. Tiden går så jävla fort. Och innan dess är det ganska mycket som måste göras och saker som måste inhandlas innan vi tar farväl till Sverige. Ååh =)

Anyways, ska nog återgå till plugget. Detta är allt jag har kvar nu innan betygen sätts:

Redovisning - engelsk språkutveckling
Svenska nationella muntliga i tal - engagemang och påverkan
Gympa prov - träning och hälsa
Miljöuppsats - biologisk mångfald
Redovisning i svenska - upplysning

Allt detta, och betygen sätts om en vecka. =(

I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0