Lalala

(Hade bara lust för Lalala som rubrik, dont ask! =p)
Engelska presentationen gick inte bra men inte dåligt heller. Själv så tycker jag att min var intressantast av dem alla. Man märkte att folk lyssnade till skillnad från när de andra redovisade. Då menar jag inklusive läraren. Det såg nästan ut som att han skulle somna när en tjej redovisade. Det som var dåligt med min var att den var ganska kort jämfört med de andra och jag kunde analyserat och grävt in lite mer i vissa saker. Aja, gjort är gjort.. hoppas på ett VG.
Snälla Gud, ge mig ett VG i Engelska B så är jag nöjd!

För att prata om något helt annat - min shopping lust har kommit tillbaka. Inte kläder dock, mest typ små saker och SKOR! Såklart, me love shoes. Vill köpa ett par vanliga svarta ballerina skor. Gärna ett par klackar med, men det har jag verkligen inte råd med, speciellt inte nu när jag sparar inför resan. Men ballerina skor ska jag fan ändå ha. Finns väl billiga på typ dinsko. Ska nog gå dit och kolla.

BTW! Min syrra lyckades övertala farsan om att jag ska få hänga med upp till syrran. Hon bor ju i norr så det kommer bli 8 timmars bilande ner tillbaks till Stockholm (shit!! 8 timmar!). När vi åker dit tar vi flyg. Ska bli kuligt =D

Jaja, back to plugg. Svenska tal och gympa prov imorgon. Wish me luck! I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0