Jag orkar inte ='(

Nyss kom Ursula in till mitt rum och klagade på att jag inte lämnar tallrikarna och besticken där de ska vara efter att de torkat. Att jag aldrig lägger in dom i lådorna och i skåpen där det ska vara så att det inte blir fullt vid diskbänken. Medans hon sa det rabbla hon upp en massa annat såsom "Du är stor nu!" "Det är alltid jag och pappa som gör det här!" "Kan du inte tänka själv!?" 
Pappa gör aldrig något i köket. Hon vill alltid finna småsaker att klaga på, och hon gör alltid det på ett irriterande och nedvärderande sätt. Som vanligt så tittar pappa bara på, han säger aldrig till henne att hon får ta det lungt. Jag förstår inte, är han rädd för henne?
Det som är mest irriterande är att det hon klagar på, gör hon ibland inte ens själv. Jag vet att hon måste ta hand om lillesyrran, och jag vet att det kan vara jobbigt, men hon är ju fortfarande hemma hela dagarna.

Asså jag orkar inte ='( . Kan inte min syster komma ='(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0