Jag dör för heels!

Rollspelet i FN gick bra. Det här är fverkligen första gången på länge då jag kommit hem helt stolt över min prestation i skolan. Jag var faktiskt duktig idag, och jag kunde märka att min lärare noticed it as well. Kollade på mig väldigt mycket och antecknade. Jag vet inte men de här senaste dagarna har skolan gått riktigt bra. Eller de senaste dagarna, rättare sagt de senaste TVÅ dagarna haha. Månda och tisda alltså ... har fått tillbaka en massa grejer som det har varit VG och MVG på, supernöjd med mig själv. Fick även reda på att jag fick VG på muntliga delen i spanska... WTF trodde jag skulle få IG! Min spanska var ju så otroligt dålig och jag var så otroligt nervös! ....Men men, det är ju bara att tacka och ta emot =)..
Det är verkligen sånna här grejjer som gör mig glad, som gör att jag vill prestera bättre, som ger mig stolthet och motivation. Nu ska jag kämpa på de sista veckorna och visa att jag kan!

Köpte klackar idag btw. Dem kostade 499kr...jag vet, en aning dyrt. Men jag har länge velat ha dem och dem är superbra att ha för de är både snygga och BEKVÄMA! Vem fan hittar klackar som är snygga och samtidigt bekväma??! Det gjorde liksom inte ont att gå runt i dem. Så himla perfekt... Sedan hittade jag ett par andra jättefina svarta som var sådär läckert lackade, oh my, så fina..och de kostade bara 199:- .. Jag var bara tvungen att prova dem men de gjorde lite ont vid tårna så jag avvek från att köpa.... Jag älskar skor och jag dör för heels!

Nu plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0