I'm so happy

Ännu en uppsats som jag sitter och håller på med. Den ska vara inne imorgon, har bara kommit halvvägs - Panik!
Den här är dock roligare och mer intressant än den förra.
Gud vad bloggen bara innehåller en massa plugg nuförtiden,..men det är ju det ändå jag gör....tråk!

Idag är det 25 dagar kvar tills vi åker bort. Resa.. =) i love the sound of that word. Can't stop dwelling on this trip, it is going to be the bomb! Längtar såå (=

Btw igår fick jag nog den bästa nyheten! Syrran blev erbjuden en praktikplats någonstans nära Arlanda. Detta är mycket närmre Stockholm om man jämför med Uppsala. Hon tackade ja och hon ska bo med oss här i Stockholm =D =D I'm so happy!!! Detta är ju precis vad jag ville! Ett till helvetesår med Ursula och farsan blir inte av trotsallt =D . Thank U God!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0