I wanna go too

Det är söndag eftermiddag och jag sitter här trött som bara den. Jag fattar inte, sov typ 10 timmar inatt. I should be attentive and energetic, but I'm not. What a hell is wrong with me?

Dessutom sitter jag här och försöker plugga på min engelska redovisning imorn om språkets utveckling. Hur boring är inte det på en skala?!! Jag gäspar förfullt nu.

Jag måste hålla ut, det är ca 4 dagar kvar nu sedan är allt över. Håll ut!!

Kollade också kalendern och syrran kommer snart =D. Inte denna helg, men helgen efter denna. Då ska pappa upp med bilen (som vi ska hyra) och hjälpa henne med att köra hem allt. Hon kommer ju inte bo kvar där längre så det är en massa som ska tas med.. TV, Stereo, Hyllor m.m.
Jag hoppas att jag får följa med, jag vet att det är dyrt men jag vill inte stanna här själv med Ursula. Jag vill följa med =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0