Har Ursula varit inne på min blogg?

Ursula var snäll och förståndig idag. Även fast hon klagade på mig idag också så gjorde hon det på ett mycket bättre och snällare sätt. "Jag vet att du är jättestressad nu över skolan, jag vet att det inte är enkelt, jag vet att mycket stress nu de sista veckorna, men snälla lämna inte kvar glasen i rummet. Jag vet att du pluggar och ibland glömmer bort, men försök att komma ihåg att ta bort dem. Och om du inte har tid för att diska allting så kan du bara lämna det i diskbänken så sköter jag det".
Har hon varit inne på min blogg och sätt vad jag skrivit om henne? A new and improved Ursula har börjat träda fram. Men tro mig, det kommer inte hålla länge. Den kvinnan har multiple personalities, ena stunden är hon snäll och ena stunden är hon skitdum (mest det sistnämnda btw).

Iaf, idag har inte mkt hänt. Jag vaccinerade mig, andra sprutan för Hepatit B. Denna spruta gjorde skitont jämfört med den första. Min arm är fortfarande öm.
Är också äntligen klar med min uppsats som jag har satt och krigat på i flera dagar nu. Äntligen är det över. Nu är det ångest över provet som jag har imorgon som jag inte pluggat ett piss på! Jag ska nog stanna hemma och plugga innan jag drar till skolan för att göra det. Den är ändå ganska enkel.

Juste, jag har bara ätit en macka idag. EN MACKA! Förstår inte hur min kropp tolerar detta, jag är inte alls hungrig eller trött. Jag vill äta bra, jag vill äta 3måltider om dagen men jag kan inte, för det finns aldrig mat hemma! Pappas number one priority over food = alcohol! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0