Finns det någonting denna superkvinna inte bemästrar?

Beyoncé alltså ... och svaret är NEJ! Konserten var SÅ HIMLANS FACKING JÄVLA BRA! Tusen tusen tuuusen gånger bättre än Chris Browns (åhhh fan att jag gick på den!). Nej, det finns inga ord för hur bra det här var. Allt var så himla klockrent. Hennes dans, hennes röst, låtarna, själva upplägget av showen, hon själv, ja ALLT! ....Kommer hon igen så köper jag biljetter DIREKT! Det här var ett av år 2009's höjdpunkter. Hade verkligen glömt hur bra hon var, men nu ska jag inte glömma, och nu är det bekräftat - ingen kan göra det lika bra som Beyoncé Knowles. Jag förstår inte..denna kvinna har förmågan att skapa en otrolig känsla till sin publik...Jag förstår inte hur hon gör det. Det var så mycket som hände under konserten, men nu är klockan väldigt sent och jag pallar inte berätta. Men det var verkligen roliga och entertaining saker som skedde. När det börja leda mot sitt slut så ville jag ha mer, ville inte att det skulle ta sluut =(.  Allt gick så fort, but I was having a blast så länge tiden varade.
Three words, hon är bäst, punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0