Festen

You know what? Turns out the party was great! Och visst vi kom sent men det var många andra som gjorde det också som tur var. Dessutom hade inte artisten kommit ut än, han kom ut vid 2, så det kanske var bra att vi kom dit lite sent.
Det fanns jättemånga snygga killar där!!! Sedan fanns det många inte så snygga killar där och de var typ 30+ ... och självklart är det alltid de som måste komma upp till en och fråga vad man heter och hur man mår. *suck*
Sedan började pappa självklart berätta till folk han precis lärt känna om saker som man egentligen inte borde berätta till "främlingar". Asså fattar han inte att it makes him look bad? Jag skäms verkligen så mkt för min pappa.


Iaf så dansade vi hela kvällen och hade a really good time.Ganska kul och kolla hur folk dansar ibland, hihi hade mig ett gott skratt! Jag träffade på många som jag kände faktiskt, hälsade på dem och pratade. Många sade att jag var pretty och såg fin ut i håret. Tack! Jag gillar komplimanger (=
Vid 4 gick vi därifrån och kom hem vid 5, gick och la mig halv 6. Vaknade kl 3. Åt mat, var på datan och nu sitter jag här. Är fortfarande ganska trött, kanske ska gå till sängen igen.

Idag ska jag bara vara hemma och ta det lungt. Kanske pyssla om mig själv, hårinpackning, nagellack osv. Får se.

I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0