Dum människa!

Igår var jag ju på Magic System konserten i Debaser, mucho fun! Men inget knäcker ju Beyoncé konserten, alltså jag kan fortfarande inte sluta tänka på det, den var så bra..i love her!

Besides det jag nämnde ovan så har inte mkt hänt. Hade ju historia provet i torsdags och det gick sådär. Tror det blir VG men jag vill ju ha MVG!! Asså prov är verkligen inte min grej....jag blir så nervös och får blackout och sedan blir bara allt bajs! Just därför kan jag tycka att skrivuppgifter är roligare, då man sitter hemma i sitt rum för sig själv och slipper tänka på att grannen bredvid skriver som bara den och är skitduktig. Dessutom finns inte den där stressen och pressen att prestera bra inom en specifik tid. Näe, hemma kan man ta det lungt...

Ja vad händer mer i mitt liv. Jo, storesyrran har blivit bestulen på alla hennes värdesaker. Hennes leg, hennes kreditkort, hennes plånbok, hennes mobil och hennes väska. Fatta vad jobbigt. Det här är verkligen fel tidpunkt. Nu när vi snart ska resa, nu när man behöver pengarna så måste allt bli stulet. Vad hon behöver göra nu är att fixa en ny mobil, ett nytt legg och kreditkort. Detta första hon måste göra är att köpa en mobil så att hon kan ringa polisen och berätta allt. (Hon bor i studentkorridor och har ingen hemtelefon). Sedan fixa med Nordea och kreditkortet (vilket hon som tur redan har gjort, så det borde komma inom några dagar). När hon väl har kreditkortet måste hon göra ett nytt leg, fast det kan hon inte göra om hon inte har ett pass och ett pass har hon inte för att det har gått ut. ='(  Herregud, jag vet inte hur detta kommer lösa sig, men jag hoppas hoppas hoppas att det gör det så snabbt som möjligt!

p.s. Vem fan snor ett leg egentligen?? det finns inte många som liknar min syrra i denna värld ändå...Mobilen förstår jag (fast ändå inte, för den var inte så värst high-tec, ganska gammal modell) .. men kredikortet?? det går ju ändå inte att ta ut pengar för personen kan ändå inte den fyrsiffriga pinkoden. DUM MÄNNISKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0