Det går inte

Har suttit hela dagen idag och tvingat mig igenom en uppsats som är skitsvår... man måste ha med en massa teorier och sedan bevisa och motbevisa... jag orkar inte =( .....  förstår seriöst inte hur jag ska göra klart det här....den är så himla dålig. ... hoppas på ett mirakel imorgon! måste ju dessutom gå på barnkalas imorgon då min lilla kusin fyller 4...lovade att gå, men de vet att jag inte kan stanna längre. måste fortsätta med denna jobbiga uppsats.

ska nog sova nu ..är helt slut....... ursula och farsan åt för sig själva igen idag, utan att säga till mig. så jävla egoistiskt.

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Så mycket plugg hela tiden !

2009-05-17 @ 10:25:20
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nää, vad kul.. ändå. Ja skönt att man inte är ensam om det. Det är jättehemskt.

Tack så mycket för den fina komplimangen. Jag har inte alls många besökare men senare fram kan jag säkert ha en frågestund. Jag menar, det är inte kul att ha frågestund och knappt få några frågor :P

2009-05-18 @ 00:04:06
URL: http://lillasuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0