1 maj

Idag är det 1:a maj och våren är kommen :D! Jag och en kompis var med och demonstrerade. Jag är ju självklart socialdemokrat.. ingen moderat egoist här inte! =p .
Det var skitkul och vi ropade ut en massa ramsor såsom: Ropen skalla, arbete åt alla! eller Kampen fortsätter, borgarna ska stoppas! och Reinfeldt våra pengar tar, ger dem till sånna som redan har! Vi hade många fler, men min favorit var ändå den hära: Vart ska vi bo? Där ska vi bo! Ockupera slottets 800 rum!
800 jävla rum, fatta så onödigt! Tänk vad alla dessa pengar kunde ha gått till istället! Varför kan man inte tänka på andra, som har det lite sämdre, och dela med sig liksom, jag förstår inte ...

Okej, nog om politik..... ,, Imorgon btw blir kul! Vi ska fira min kompis som fyllde 18 för några veckor sen. Vi ska blindfolda henne medans vi vägleder henne och sedan överraskar vi henne med att skrika SURPRISE på en indisk restaurang (hon älskar indisk mat). Kuuuuul! =)

Ursulas mat suger fortfarande balle. Även fast jag köper hem en massa godsaker såsom kryddor och grönsaker som man kan ha i maten, så använder hon aldrig det. She's weird.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0