Chris Brown - womanbeater!

Läste på en tjejs blogg att hon idag fick pengar av sin mamma på grund av att hon städat huset. Om jag skulle be farsan och Ursula om det skulle de tycka jag var världens spoiled brat!!

Anyways, idag är det fredag. And I'm home. Det känns skönt det, jag har varit så himlans trött idag, har inte haft ork för någon eller något. Det blir ingen utgång under lördan eller söndan heller, förutom att gå förbi bibblan och låna böcker, men besides that är det plugg som står på min agenda.

Tänkte prata lite om Chris Brown och Rihanna incidenten. I början trodde jag inte på allt. Rykten tänkte jag. Men sedan när det började visas på nyheterna oså blev det mer trovärdigt. Alltså who would have thought that Chris Brown, som framstår som the sweet boy next door, är en womanbeater?! Det är verkligen det sista jag skulle trott. Gud vad jag find him repulsive right now. Och alla dessa tjejer som fortfarande tycker om honom,.,,,? Tjejer som supportar wifebeaters är enligt mig dumma i skallen! Och not to mention Rihanna som gick tillbaks till honom efter incidenten?! Rihanna, why, WHY?! Blir så sur på tjejer ibland.
Jag hoppas att han får fängelse och att han får sitt straff istället för att han bara behöver betala en stor summa pengar and he's free like a bird. Nej Chris Brown, du ska tjäna ditt straff! Blev så chockad när jag såg Rihannas ansikte helt beaten up på bild. Det var mycket värre än jag trodde och man kunde se av märkerna och svullnaderna att han slog henne våldsamt.
Gud vad jag ångrar att jag gick på hans konsert nu.

Jaja, nu tänkte jag kolla på the City, som jag inte hann se i veckan.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0