Varför ska han alltid hålla på såhär?

Jag vaknade upp av ett strålande humör. Festen igår var skitkul och vi dansade hela natten lång. Det var så bra musik och det gick inte att inte dansa. Det var så nära att jag inte skulle gå i början, men en jättesnäll kompis till mig övertygade mig och hittade på lösningar till varenda ursäkt jag hade. Så tillslut gick jag dit med henne, sedan träffade vi många fler där. Det var sjukt mkt folk! Stämningen var på topp, alla var glada, alla dansade och minglade. Jag dansade med 3 olika killar (en av de flera ggr) och måste säga att jag vart väldigt imponerad. Alla tre var sjukt bra på att dansa, u go boys, så ska det se ut! Vi kom hem runt halv fem på morgonen, jag och min kompis fick skjuts hem, otroligt skönt! Annars hade vi fått ta tåget.

Jag vakna för ca 2 timmar sen, vid kl 14 sådär. Vaknade upp av ett strålande humör, hade en sån bra kväll igår och jag låg i sängen ett tag och bara försökte minnas lite från partykvällen.
Sedan hör jag Ursula och pappa prata i vardagsrummet. De pratade om någonting och jag lyssnade.

"Det här är inte bra för dig, för din framtid, du kanske får fler sånna i polisregistret!"
"Var det du som började eller var det han?"
"Du blir så aggressiv när du dricker så mycket och då börjar du bråka!"

Pappa hade varit på fest också. Han hade varit så full så att han blev sådär aggresivt bråkig för ingenting. Jag vet vem den här mannen som pappa bråkade med är, och tycker så synd om honom. Han vart så rädd så att han ringde polisen. Den här mannen är en man med väldigt bra rykte och kanske är pappa lite avis på honom. Jag vet inte ... ..Alltså åh, varför ska han alltid hålla på såhär? Det är alkoholen som förstör för honom. Tro det eller ej men han är faktiskt en bra man när han inte är påverkad. Alkholen fuckar upp honom totalt. Helt klart så dricker han för att någonting stör honom och han är inte lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0