24/3-09

Ojdå, nu var det en hel vecka sedan jag skrev. Mkt pga att jag inte haft TID! Alltså det bästa skulle ändå vara ifall det fanns mer timmar på dygnet. Känns som att man inte hinner med mkt alls. De senaste dagarna har varit riktigt deppiga, och då menar jag riktigt deppiga. Allt pga av skolan. Jag tror aldrig att jag någonsin har haft såhär myckett svåra grejjer på sån kort tid. Varje dag vill man att timmarna på skolan ska gå fortare och man räknar hur mycket det är kvar tills sommarlovet träder fram. Om en vecka är det bara 2 månader kvaar :D yay!
Det är dock en dag som varit riktigt skoj. Det var i lördags i helgen då vi skulle fira min födelsedag på en restaurang. Fler kom än väntat och jag var så himla glad att folk actually showed up. Folk som jag inte brukar hänga med så mycket kom. Jättegulligt tyckte jag. Vi åt skitgod mat och babblade på en massa. Vi fyllde på våra tallrikar med mat, tog massor med bilder och jag öppnade presenter. Väldigt trevlig kväll. Jag är så tacksam att jag faktiskt har bra vänner i mitt liv.

På tal om ingenting så tänkte jag berätta om hur vädret varit de senaste veckorna. Observera att jag inte överdriver det minsta lilla! Vädret har skiftat som fan. Ena dagen har det varit sol och vårigt och sedan nästa dag blir det kallt som fasen och snöar! Det sjukaste var nog idag. När jag går hem från skolan är vädret inte så värst varmt men soligt och inte mkt snö på marken. En timme efter att jag kommit hem kollar jag ut ur fönstret, och vad ser jag? JO, SNÖ! Det snöar som bara den och inte finns det någon sol. Kollar ut ur fönstret igen innan jag ska blogga, och vad ser jag då? Jo, solen har kommit fram IGEN och det har slutat snöa! Alltså shit, vädret måste besväras av pms idag! Allt detta på ca 3 timmar! sjukt!

Btw, det är påsklov om en vecka! Då fyller också min kompis 18 år, kuul :D! Men innan dess är det plugg varje kväll som gäller, har jättemkt nu innan lovet. Just därför ska jag nu sätta igång med det...eller kanske tar jag en liten nap först? Känner mig skit trött, vaknade nämligen kl 6 idag. Jag sover nog en timme, men sedan är det back to work!
Tingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0