Tuesdayyy

Vilket deppigt inlägg det blev därnere. Idag mår jag iaf bättre. Inte mkt som hänt i skolan idag. Rätt kort dag faktiskt, slutade 13.50. Imorgon är det verkligen pluggkväll som gäller, inga undantag här inte! Har en hel del!

Åh, har kollat igenom en massa affärer och butikskedjor på nätet såsom H&M och Gina. Asså guuud så fina saker det finns ute nu. Speciellt skor och kläder! Allt detta gör så att jag nästan vill springa ut till varenda butik och bränna bort vartenda liten penny jag har. Men det kan jag ju inte =( Sparar ju för min resa i sommar. Och det kommer vara värt!!

Ja, vad mer händer i mitt liv? Mitt liv är inte så händelserikt just nu. Det är skola och hemmet, inge mer. Förstås händer det en massa roliga saker under dagarna, men man orkar inte ta upp varenda liten grej. 

Dock kan jag berätta om en skön liten incident idag, implemented by my great genius till kompis. Min tjejkompis fick idag reda på att en kille gillar henne väldigt mycket, och att han vill bjuda ut henne men does not have the gutts to. Min tjejkompis, skön som hon är, tog hans nummer ska messa honom och själv bjuda ut honom. Är inte det skitbra av henne? Så ska det vara, man skall våga!
Obs. (Detta är samma kille som vi mötte på en gång på fiket, skrev om det för ett tag sen). Det ska bli spännande att se hur det går för de här två och jag kommer uppdatera, believe that!

Nu är det säng dags, Ännu en skoldag väntar,,
bye bye lovely blog! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0