Random & osammanhängande

1) Alltså vad fan är skillnaden mellan unika besökare och unika sidvisningar? Är de inte båda samma grej? So confused!

2) Det blev plugg idag! Gjorde klart engelskan men vet ej om jag är 100% nöjd. Vi ska göra om det typ 2 gånger så jag antar att det är lungt.. for now.

3) Jag har märkt att jag läser ca 6-8 bloggar varje dag. Alltså shit, thats alot! Men jag gillar det, det är kul. Man får läsa vad andra tycker och tänker.

4) Imorgon ska vi få information om projektarbete i trean och vi ska även få se lite av vad treorna gjort. Ska bli spännande. Jag har verkligen ingen clue om vad jag ska göra.

5) Killen som inte våga bjuda ut min tjejkompis svarade på hennes sms idag och sade att han gärna går ut men att han tar med en kompis också. Lite synd där tycker jag, skulle vara gulligare om de gick själva, men kan förstå att det är lite läskigt i och med att de bara träffats snabbt en gång.

6) Gud så len och gosig min lillasyster är. Hon är så söt, man vill ju bara äta upp henne. I måndags blev hon en månad and I remember it like it was yesterday. Tiden går fort!

7) På måndag är det någon bal som en grupp ungdomar i skolan anordnat. Lokalerna är jättefina och moderna. Det ska bli superkul! Måste nu bara hitta en outfit och ett par klackar till kvällen.

Nu sova ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0