My B-day coming up

Insåg idag att det är exakt en vecka kvar tills jag fyller år. Har inte tänkt på min födelsedag så mycket. Det är inte lika kul längre som det var när mamma levde. Då kunde man längta flera veckor innan man fyllde år. Men nu är det tråkigt med farsan och Ursula. Presenterna är usla (förlåt)! Mamma visste precis vad man ville ha och vad man behövde.
För att vara helt ärlig så var det mina kompisar som påminde mig om min födelsedag, hade helt glömt bort det! Min födelsedag kommer inte bli så märkvärdig dock, det kommer bli plugg hela dagen för jag har ett jätteviktigt prov ,som jag bara måste få mvg på, dagen därpå. Så pluggmode during my b-day.

Idag var jag så sjuuukt trött i skolan, höll på att somna mitt i en lektion. När jag kom hem blev jag självklart pigg. Det är alltid så, fattar ej varför.

Idag ska jag och syrran boka biljetter till vår resa. Vi kommer vara där i ca 2 månader. Shit asså, det är länge! Men det är bra, vi kommer att betala 9000kr så att vara där länge is crucial considering the price.

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0