Min födelsedag

My b-day blev inte så märkvärdig förutom att alla sjöng för mig i klassen och att mina vänner gav mig den bästa presenten! Vad det var tänker jag inte säga, men det är något som man bara kan använda en gång för nöjets skull. Blev så glad, för det här är något jag tänkt på länge, och sedan får jag det! Har inte jag de bästa vännerna?
Av Ursula och farsan fick jag såklart lite udda grejjer men jag fejkade till några léenden, och ett "åh tack så mycket". Fick några konstiga par skor av Ursula som ser ut att vara upplockade från myrorna! (Inget hat mot myrorna, de kan ha najsa saker ibland, men ja, ni fattar vad jag menar). Sedan fick jag någon topp av pappa som jag bara försökte tänka på alla möjliga sätt hur jag kunde göra den snygg och modern. Det gick ju inte så bra. Sedan fick jag strumpor och en trosa. EN trosa, haha lite komiskt. Men jaja, helt okej. Gud vad jag låtar som en brat som bara ratar alla presenter. Men jag tycker bara det är så tråkigt att de ska behöva slösa en massa pengar på sådant som jag ej kommer att använda.
Juste fick också en jättefin nesessär av mina kompisar, med nagellack och tvål i. Supergulligt! Tvålen luktar gudomligt!
 Förutom det så har jag pluggat som en galning inför provet jag hade idag (igår). Det gick sådär, det blir inte mvg iallafall.

Lördag nästa vecka ska vi fira min b-day på riktigt. Det blir på någon restaurang. Ska bli så kul! Och fler än väntat ska komma, vi blir ungefär 16 styckna, så det ska bli kul :D.

Gud, jag är skittrött! If this post, is confusing, never mind, i'm tired as fuck! Min kropp bara längtar att få gå till sängs nu. Men fan, juste måste ju ta av sminket först, =/ orka!

p.s När Ursula och farsan kom in till mitt rum med presenterna så sa Ursula: Inte ska du gråta första gången du firar din storesysters födelsedag, till lillesyrran och skrattade. Det roligaste var att hon inte ens grät!!! Det var mer som att Ursula ville att hon skulle gråta. Tyckte det var jätte irriterande, men också ganska kul för det bleb som en in your face för att hon inte grät! Har märkt att hon nu har börjat säga små saker för att irritera mig. Som till exempel idag då jag och farsan tvättade kläder. Då sa Ursula: Vem tar tvättnyckeln? Då sa pappa: jag! Då sa Ursula: Ge den till henne istället....................eller nej förresten, hon kommer bara tappa bort dem.

Hur irriterande är inte det av en skala på 1-10? Svaret är 100!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0