Medium och andekontakt - I now believe it

Lilsis och vännen mår bättre nu, dock är det nu jag som blivit sjuk. Igår låg jag i sängen hela dagen, hade inte ätit något på hela dan, hade ingen aptit, hade världens feber, diarré, ont i magen, huvudet etc. Trots detta gick jag till skolan för att jag hade två viktiga saker som jag inte kunde missa. FN rollspelet och en redovisning. Det tog verkligen kol på mig, allt jag tänkte på var att komma hem till min säng.

Idag mår jag lite bättre, men fortfarande sjuk. Meningen var att jag också skulle stanna hemma idag och vila, men nej en till grej kommer upp. Min moster messar mig och undrar ifall jag vill hänga med på någon spådoms mässa. I början var jag mycket tveksam till detta pga att jag fortfarande var sjuk. Men sedan när hon berättade att det skulle finnas medium där så var jag helt klart på. Jag skyndade mig och rusade iväg till bussen. Möter min moster och vi går tillsammans till mässan. Mkt folk var det, och det fanns mkt att göra, såsom spådom, healing, massage, aura-läsning m.m.

Vi bestämmer oss för att sätta oss vid ett medium för en andekontakt läsning. Hon börjar berätta om två män, ena om hur han dog och den andra hur han älskade kvinnor. Hur de såg ut och ålder m.m. Allt hon berättade stämde!!! Det var så läskigt! Observera att vi aldrig träffat denna kvinna förut, inte heller gav vi henne någon ledande information. De här männen var min mosters bästa vän och min morfar. Sedan började hon berätta att en dam trädde fram, en modersfigur, väldigt stark och tålmodig kvinna. Hon berättade om hennes hår och sade att hon hälsade att hon älskade oss båda två. Då bara visste jag att det var mamma. En tår rann nerför min kind. Hon hälsade att vi skulle vara starka, att trots att det kommer svåra perioder, shall we remain strong och hålla ut.
Det blev inte så mkt om mamma som jag hade velat, mer om morfar och min mosters bästavän. Imorgon ska vi gå igen och då hoppas jag på mer information från mommy.
Är så glad för att jag gick idag! Love u mom <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0