Måndag

Idag mådde jag inte så bra. Vet inte varför, har bara varit allmänt deppig. Det kanske är vädret som gör mig på dåligt humör, eller kanske är det situationen hemma, eller också plugget. Det är nog alltihopp. Idag var första skoldagen efter sportlovet och vi fick ett berg med hemläxor. Jag orkaar intee :'(

Nu är det ca 3 månader kvar tills denna skoltermin är över (om man inte räknar med juni månad, vilket man inte bör göra för den varar ju i ca 10 skoldagar högst) och aldrig har sommarlovet varit såhär efterlängtat. Imorgon eller på onsdag köper vi biljetter till vår resa, gosh längtar såååå.
Och efter sommaren, då blir det tredje ring :D sista året. Oh my, tiden går fort ändå. Jag ska fortsätta intala mig det för att öka min plugg motivation.

Jaja, det börjar bli läggdags och fröken trötter bör sova nu för imorgon börjar hon nämligen klockan 8.20 och inte vill hon komma till skolan med påsar under ögonen.

Good Night !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0