Krya på er, lilsis och vännen =/

Lillesyrran blev jättesjuk för några dagar sen. Det var någon magförgiftning som hon fick, stackarn =(. Hon grät inte alls, hon gnällde bara, på ett sånt där sätt som var så sorgset, som att hon led. Det var som att hon inte kunde gråta för att hon inte hade styrkan. Hon verkade väldigt svag och hon spydde varje gång hon ätit. Hon, pappa & Ursula tog en taxi till sjukhuset och nu har de stannat där i 2 dagar. Igår gick jag dit för att hälsa på sötnosen och hon gick på dropp! Inte kul! Får hoppas att hon blir bättre,,,, de kommer förmodlingen hem imorgon.
Det har varit rätt skönt att vara hem själv. Denna vecka har jag haft så mycket plugg och när de har varit borta har jag kunnat koncentrera mig bättre. 
På tal om sjukhus, en av mina närmsta kompisar ligger också på sjukhus sedan i måndags. Hon hade fått nån infektion i magen. Eftersom att vi hade lång rast bestämde vi för att besöka henne på sjukhuset. Vi tog med oss lite mat eftersom att hon berätta att maten där inte var någon vidare. Har aldrig sett henne så, hon var iklädd i såndär vit dräkt och såg ganska "worn out" ut. Naw gumman, hoppas hon blir bättre! Som tur behövde hon inte operera.

Idag har jag inte gjort mkt,,, vi hade studiedag så jag passade på att plugga inför imorn. Inte bara har jag pluggat, men tvättade också kläder och lagade mat (= .

Är skitnervös inför imorgon! En redovisning sedan rollspel på internationella relationer, hjälp! Har pluggat i flera timmar nu så det ska nog inte vara så farligt, jag måste bara ta det lugnt.

Jaja, back to studying ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0