Inlägg nr 70

Igår var det första gången jag la ut ett youtube-klipp på bloggen. Det var inte så svårt trotsallt. Alltså den låten är så bra och den ska jag bannemig lyssna på varje dag farsan och Ursula är på mig. Music is my drug.

Idag är söndag och inte mycket kommer hända idag för chill och förhoppningsvis plugg. Alltså idag är en sådan dag då jag verkligen inte orkar plugga, det finns ingen ork eller motivation alls. Vi får se hur det blir.
Min lillesyrra är så gullig! Älskar att känna på hennes lena hår och hud. Man vill ju bara äta upp henne! Idag somnade hon i min famn, yay :D .

Nu är det mars månad. När månaden är slut så är det bara ca 8 veckor kvar av skolan :D! (om man inte räknar med juni månad). Gud, längtar sååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0