Vart är världen påväg elr Vart är Sthlm påväg?

Om 24 timmar sitter jag på flyget till Bryssel. Det är helt otroligt att det har gått så fort. Idag vaknade jag och syrran klockan 07.00 för att tvätta. Det finns så mycket kläder som måste tvättas så vi måste tvätta en gång till. Att sortera och ta fram alla kläder som vi skulle ha med igår tog kanske 3 timmar totalt. Gissa om jag var trött när vi var klara? Inte nog med att vi ska tvätta allt, vi måste också stryka de!

Jaja nog om det. Tänkte prata om något helt annat. Nämligen unga som dör. Jag vet inte hur länge detta ska hålla på egentligen. Känns som att döden för unga har ökat sedan 2005. Nu för någon halvtimme sen läste jag om en kille vid namn Nicolas som dog för en vecka sedan. Jag vet inte, men är det bara jag som tycker att sånna här händelser bara sker i Stockholm? Det känns verkligen som det. Jag tror att det är stressen och den allmänna pressen i Sthlm som får oss att må dåligt. Jag kan säga det själv att jag mådde riktigt bra när jag var uppe i norr och besökte syrran. Det var verkligen inte som sthlm.


R.I.P Nicolos Jajou Garcia även ifall jag inte kände dig.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0