Hälsa på syrran

Ursula bestämde sig för att inte laga mat idag..whyyyy =( . har inte ätit sen klockan 5.... Aja, får väl ta och laga mat nu.

Mensvärken kickade igång igen!! Men jag tog en Ipren för ca 30 min sen så det ska nog bli bra snart. Har hört att det inte är bra att ta värktabletter när man är tom i magen. =/ I had too! Smärtan är hemsk, man vill ju dö.

Imorn är jag ledig, likaså på fredag. Imorn åker ju jag upp till syrran i norr med farsan. Vid kl 13 ungefär lyfter planet. Det ska bli kul och se hur hon har det oså. Ska bli kul och träffa henne också. Vi bråkar faktiskt jämt, but I still love her. Hon och jag har varit igenom mycket! Jag ser henne mycket mer som en förälder än pappa. Hon bryr sig, hon är där och hon förstår mig.

Nu ska jag laga mat. tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0