Du är dum i huvet

Pappa sprang inte iväg till en krog denna gång. Han var kvar med mig, men han kunde knappt prata eller gå. Han tittade bara på när jag la in alla torra kläder i de blåa ikea påsarna. "Ska du inte hjälpa till?" sa jag. "SÄTT IN KLÄDERNA I PÅSEN BARA!" DU ÄR DUM I HUVUDET, FÖRSTÅR DU DET!?! DUM!!" sa han argt tillbaka.
Riktigt najs att bli kallad dum från sin egen pappa. Detta är heller inte första gången han har sagt det. Det var en gång då mina kusiner var hemmos mig och den ena skulle hjälpa mig med matten. Pappa bara berömde henne konstant för att hon var så smart och duktig. Sedan sa han att jag aldrig kommer bli som henne, att jag helt enkelt är för dum. Detta sa han framför dem! Jag lovar att jag aldrig har känt mig så humiliated i mitt liv. Kommer ihåg att de kom till mig efter och blev riktigt arga. "Hur kan ens egen pappa säga något sånt till sitt barn?!" sa dem. Ja det är en fråga som jag själv undrar över.

Skolan idag var rätt så chill. Talet gick bra och mina friends sa att det var bra sagt och att jag talade bra och tydligt. Man får hoppas på att läraren tycker desamma.
Sedan kom det som inte fick komma. MENSEN!!! Det var verkligen inte kul. Det var en outhärdlig smärta, den hemskaste EVER! Det gjorde så jävla ont, går inte ens att förklara smärtan. Jag tog en Ipren och la mig i sängen, jag ville seriöst bara dö! Mens är verkligen det värsta. Är så avundsjuk på de tjejer som inte får mensvärk. Fatta vad skönt! Men tycker ändå lite synd om dem när de sedan växer upp och en dag ska föda. Då kommer de få världens chock! Har nämligen hört att när man föder barn så är det som att ha mensvärk fast 10 ggr värre.

Jag tackar Gud att det finns Ipren! Annars hade jag seriöst avlidit i min säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0